Ko smo mi

Mi smo privredno društvo Beozona Grupa D.O.O. Beograd. Adresa naše web stranice: https://kafazza.rs.

Koje lične podatke sakupljamo i iz kojih razloga ih sakupljamo

Komentari

Kada posetioci sajta ostave komentar na sajtu, we sakupljamo podatke koje je posetilac uneo u forme kontakt formulara, kao i IP adresu posetioca i string korisničkog agenta pregledavača kao pomoć za otkrivanje neželjenih komentara (spam).

Anonimizirani string, kreiran od vaše elektronske pošte(poznat kao „hash“) može biti prosleđen servisu Gravatar, kako bi se videlo da li koristite njihovu uslugu. Gravatarovu politiku privatnosti možete pronaći ovde: https://automattic.com/privacy/. Nakon što Vaš komentar bude odobren, Vaša profilna slika je javno vidljiva posetiocima u kontekstu Vašeg komentara.

Cookies – kolačići

Ukoliko se logujete na našu prodavnicu, napravićemo privremeni kolačić koji će odrediti da li Vaš pretraživač prihvata kolačiće. Ovaj kolačić ne sadrži lične podatke i biće odbačen kada iskljčite pretraživač.

Kada ste ulogovani, napravićemo kolačić koji će čuvati Vaše podatke za logovanje i odabrane opcije za prikaz na ekrenu. Kolačić za login traje dva dana, a kolačić za opcije prikaza ekrana traje godinu dana. Ukoliko se prilikom logovanja opredelite za opciju „Zapamti me (Remember Me)“, bićete ulogovani sledeće dve nedelje. Ukoliko se izlogujete sa Vašeg naloga, login kolačić će biti obrisan.

Detaljnije informacije o kolačićima i podešavanju postavki pregledača možete naći na adresi allaboutcookies.org.

Da biste obrisali kolačiće koji su prethodno bili isporučeni u Vaš pretraživač, trebalo bi da izaberete opciju da obrišete istoriju pregledanja i sa uključenom opcijom za brisanje kolačića.

Ugrađen sadržaj sa drugih sajtova

Članci i opisi proizvoda na ovom sajtu mogu sadržati ugrađen sadržaj (npr: video, slike, članci, itd.). Ugrađen sadržaj sa drugih sajtova se ponaša na isti način kao da je posetilac posetio te sajtove. 

Ovi sajtovi mogu sakupljati podatke o Vama, koristiti kolačiće, ugraditi dodatne kodove za praćenje poseta i monitoring Vaših interakcija sa ugrađenim sadržajem.

Analytics
Who we share your data with

Koliko dugo čuvamo Vaše podatke

Za korisnike koji se registruju na našoj internet prezentaciji. čuvamo njihove lične podatke koje su ostavili u svom korisničkom profilu. Korisnik može videti, ispravljati ili obrisati svoje lične podatke u svakom trenutku (jedino nije moguće promeniti korisničko ime). Administratori internet prezentacije takođe mogu videti i na zahtev korisnika urediti njegove podatke. t change their username). Website administrators can also see and edit that information. Korisnik može zatražiti od aministratora da obriše sve podatke o njemu. Jeidni podaci koje nije moguće obrisati su oni koje čuvamo iz administrativnih, pravnih i sigurnosnih razloga.

Izjava o zaštiti privatnosti podataka

„U ime internet prodavnice Kafazza.rs u vlasništvu kompanije Beozona Grupa doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u internet  prodavnici Kafazza.rs u vlasništvu kompanije Beozona Grupa doo odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Izjava o konverziji / Conversion Statement

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site. Thank You for understanding.

Reklamacija

Ukoliko naiđete na bilo kakav problem prilikom naručivanja i kupovine artikala, molimo Vas da nas se obratite. Naš ljubazni tim će učiniti sve da Vam kupovinu olakša i učini prijatnom.

Molimo Vas da nam pošaljete email na office@beozona.rs sa što detaljnijim opisom problema. Obavezno nam navedete svoje ime, kontakt telefon i broj sporne narudžbenice.

Reklamacija je moguća kada su ispunjeni sledeći uslovi:

  • isporuka robe koja nije poručena
  • isporuka robe koja nije saobrazna robi koja je poručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu ( skriveni nedostaci)

Kako bi potrošač ostvario pravo na izvršenje reklamacije, neophodno je da pri predaji nesaobraznog proizvoda priloži i račun dobijen na mejl adresu na koju je registrovan, kojim se potvrđuje kupovina proizvoda koji se reklamira. Uz to potrebno je navesti razlog reklamacije proizvoda kako bi se olakšala i ubrzala provera nesaobraznosti proizvoda.Podaci o razlogu reklamacije, načinu rešavanja, kao i o samom proizvodu se unose u obrazac „Reklamacioni list“. (preuzimanje reklamacionog lista u PDF formatu)

Ovlašceno lice odlučuje o najkasnije u roku od 5 radnih dana od dana podnošenja prigovora.

Kupac/Potrošač je dužan da odmah po prijemu pregleda isporučenu robu te da o svim eventualnim nedostacima odmah obavesti dostavljača ili Prodavca u skladu sa gore navedenim podacima. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštecenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi kvar. Svi artikli koji se prodaju preko kafazza.rs su novi i podležu garanciji koja je naznačena u opisu artikla. Takve artikle ćemo zameniti ili izvršiti povracaj novca. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u garantnom listu, ne snosimo nikakvu odgovornost i nismo u obavezi da zamenimo ili izvršimo novčanu nadoknadu artikla.

Prilikom preuzimanja paketa molimo Vas da u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštecenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, zahtevajte otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, zahtevajte da se napravi zapisnik o reklamaciji. Na taj način ste sigurni da će u slučaju oštećenja paketa, dostavna služba nadoknaditi nastale troškove. Ukoliko je paket ispravan, slobodno ga možete preuzeti. Ukoliko dođe do oštećenja pošiljke u toku transporta, nadoknadu štete vrši služba dostave u skladu sa svojim pravilnicima. Molimo Vas da nas u slučajevima gde je došlo do vidnih oštećenja paketa i robe, kontaktirate što je to pre moguće. Tako ćemo moći pravovremeno da reagujemo i rešimo problem.

Povraćaj  novca

Kupac ima pravo na povraćaj novca koje je regulisano zakonom o zaštiti potrošača:

  1. Najpre, u roku od 14 dana kada odustane od kupovine, i to bez navođenja razloga i dodatnih troškova.
  2. Kupac može da traži novac i u slučaju da Beozona Grupa doo ne isporuči robu u ugovorenom roku.
  3. Treći slučaj u kome kupac ima pravo da dobije novac nazad jeste nesaobraznost isporučene robe.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Beozona Grupa je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja.